publicspeaking.com.pl

publicspeaking.com.pl

autoprezentacja po angielsku studia

autoprezentacja po angielsku studia

Jak motywować zróżnicowany zespół sprzedaży

Jednym z błędów, które często sprawiają, że menedżerowie pracując budować motywację do ich zespołów jest to, że dostarczają one informacji lub stworzenie zachęt, że będą motywowane przez nich samych. W każdym biurze, istnieją cztery podstawowe typy pracowników. Co jeden typ będzie potrzebował motywacji lub przed czują się komfortowo biorąc na projekt często będzie inna niż ich rówieśnicy. Istnieje wiele firm, które obecnie nie wpisze pracownikom przeszkolenia. Pozwala to na dopasowanie menedżer aby informacje, szkolenia i zachęty do typu osobowości pracownika. Jednakże, jeśli nie jest to możliwe lub jeśli zespół jest bardzo duża, informacje zawarte w tym artykule powinny pomóc w budowaniu motywacji i bodźców strategie, które przemawiają do większości większości członków zespołu.

Cztery typy są krytyczne dla każdego zespołu. Nie jedna osoba będzie wszystko jedno typu więc dla celów dyskusji, ten artykuł będzie dotyczyć skrajności, ale należy pamiętać, że każdy jest mieszanką z nich w powiększanie ust gdynia pewnym niewielkim poziomie, dlatego istnieją firmy zindywidualizować tych profili. Cztery typy dla celów potrzeb informacyjnych są: relacyjna, informacyjne, zorganizowane i Energizer.

autoprezentacja po angielsku studia

Relacyjny:

Potrzeby: Ci, którzy tego typu są ważnym członkiem zespołu. Są klej które posiadają zespoły razem. Muszą wiedzieć, jak informacje podane wpływa na ich zespół, spółki i / lub, jeśli stosowne, ich rodziny. Po podaniu odpowiednich informacji, będą one utrzymać wartość realizacji projektu lub osiągnięcie celu w polu widzenia dla całego zespołu.

Motywacja: Często są przyciągane do strategii motywacyjnych, jako nagrody za ich zespół lub biuro. Jeśli motywacyjny oparty jest konkurencja, to musi wynagrodzić zespół i być zachętą mogą dzielić z kimś innym w ich życiu.
Artykuł napisany przez: