publicspeaking.com.pl

publicspeaking.com.pl

autoprezentacja ekonomisty

Twój wybór

Każda firma jest wyjątkowa, co oznacza, że ??firmy różnią się pod względem możliwości, zasobów i potrzeb. Firmy zrobić, mają podobne problemy, ale żadna inna firma zatrudnia Ciebie i Twojego sprzedawców, dzieli swoją pozycję marki i rynku, albo stosuje swoją specyficzną kombinację środków w strategii wzrostu. Dlatego każda firma ma wyjątkowa sytuacja w stosunku do jego wyzwań wzrostu.jazdy doszkalające trójmiasto

Konkluzja: wybór celu uzyskania wiarygodnych wzrost musi zawierać odpowiedź na to, jak będzie:

zapewnić regularne gromadzenie dokładnych danych;

usystematyzować ewolucji synergicznego działania;

zapewnienia postępu operacyjną poprzez struktury zarządzania.

Poprawianie wzrostu nie wystarcza we współczesnym świecie; firmy powinny dążyć do optymalizacji-osiągnięcia swojego potencjału wzrostu. Dążenie do rzetelnego wzrostu musi zawierać cztery części sprzedaży doskonałości-strategii, procesu szkolenia oraz zarządzaniem i dążyć do optymalizacji. Wśród korzyści wynikających z optymalizacji osiągniętego przez te filary są następujące:

natychmiastowa poprawa z długoterminowymi dywidend;

Operacja, która ewoluuje;

poprawa efektywności;

wzrost rentowności;

solidny wzrost;

większy nacisk;

mniej stresu.

Copyright 2012 ESM4, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Steve Young jest uznanym w kraju ekspert, którego sprzedaż wzrosła kierownictwo przedsiębiorstwa tak widoczne jak Chevron, jako prestiżowe w firmie produkcyjnej Oskary i Emmy, a produkowane miliony dolarów w sprzedaży od Fortune 500 klientów. ekspertyzy sprzedaży Steve’a powstał ponad ćwierć wieku „poza pole” myślenia i praktyczne pracy sprzedaży w różnych branżach. Jego artykuły są publikowane przez największych społeczności sprzedaży on-line i innych cenionych na całym świecie zasobów.

Artykuł napisany przez: