publicspeaking.com.pl

publicspeaking.com.pl

autoprezentacja jak dobrze wypasc

autoprezentacja jak dobrze wypasc Są one cennym składnikiem w każdej drużynie, jak zachować każdy jeden utwór o terminie i będzie monitorować, jak zespół robi jako całości, jeśli istnieją zachęty zespołu. Ich słabością jest to, że są one tak bezpośredni i zorientowani na cel, że często nie zdają sobie sprawy, kiedy krok na czyjeś uczucia, ponieważ ich zamiarem jest praca, a nie zauważają, ani zamiaru szkodzić.

Motywacja: Ta grupa będzie przejść długą drogę, po prostu nadal małych chłopców Atta ale też rozwijać się na żadnej zachęty, gdzie mogą zdobyć jakąś formę uznania dla zespołu lub firmy. Oni są motywowane również zachęt, które wymagają ich pokonać własne numery.

Energizer:

autoprezentacja jak dobrze wypasc

Potrzeby: Muszą zadania, które nie są zbyt rutynowe. często stają się one łatwo rozprasza i przyziemnych czynności rutynowych i jeśli istnieje opcja będzie umieścić je wyłączyć aż wreszcie. Są one niezbędnym elementem każdego zespołu, ponieważ są one dosłownie energia żadnej grupy. Czynią dobrze, jeśli podano wiele zadań, które mogą przełączać się między zachować nudę na zatoce lub na stanowiskach ciągłym ruchu. Na zespołów sprzedaży, są one często, że wysokoenergetyczne facet na podłodze. Ich słabością jest to, że mogą one być więc końcowy wynik koncentruje które biegną nad potrzebami klienta lub potencjalnego klienta. Muszą być przypomniał zwolnić i słuchać.

Motywacja: Wszystko może wygrać! Te typy ludzi są często bardzo konkurencyjny. Czy to jako zespół lub jako osoby, pójdą po złoto za każdym razem. Kochają każdy rodzaj uznania, że ??stawia ich z góry. Oni są najłatwiejsze do motywowania. O dziwo, to co oni wygrywają niekoniecznie muszą mieć charakter finansowy lub materiał. Rozpoznanie można umieścić je na torze tak szybko jak nagrody na koniec dnia.

Jak widać, skrajności każdego typu mają wyjątkowe potrzeby. Jeśli dając projekt lub cel takiego mieszanego zespołu, trzeba odpowiedzieć na następujące pytania trafić wszystkie potrzeby.
Artykuł napisany przez: